HomeInformace ⇒ Stížnosti a jejich řešení

Stížnosti a jejich řešení

Akce Big Snow Jam jsou velké akce pro stovky lidí a i když velká většina jammerů se každou sezónu z našich alpských akcí vrací spokojena, ne vždy se nám podaří vyhovět každému. Velká akce znamená skvělou atmosféru, velkou párty a spoustu nových známých, ale také velkou logistickou náročnost a někdy i delší čekání na odbavení. Je nám jasné, že si normální člověk nejede na hory záměrně stěžovat a kritizovat maličkosti a proto každé stížnosti věnujeme pozornost. Každá stížnost je pro nás důležitá a vážíme si energie, kterou klient, který si stěžuje, věnuje na zlepšení našeho projektu. Na této stránce jsou informace jak postupovat pokud jsi jako klient nespokojen/a.

Jak postupovat pokud Ti něco vadí a jsi právě na zájezdu

Ideální je pokud má delegát CK možnost zjistit příčinu stížnosti hned na zájezdu. Od března 2014 jezdí na každý Big Snow Jam speciální delegát, který se denně mezi 15 a 18 hodinou věnuje výhradně stížnostem. Můžete se na něj obrátit na čísle (+420)774.700.368 a domluvit si s ním schůzku na vašem apartmánu. Delegát vás vyslechne, sepíše s vámi formulář stížnosti a bude-li stížnost oprávněná sjedná co nejdříve nápravu. Pro oprávněnost stížnosti je důležité, aby Tvoje stížnost vycházela z faktů a měla oporu v cestovní smlouvě. Oprávněná stížnost může být například opožděné předání skipasů. Neoprávěná stižnost může být například kritika rozkládacího gauče na horských apartmánech, což je skutečnost uvedená v cestovní smlouvě. Pro úplnost je vhodné dodat, že formulář stížnosti není ten samý dokument jako inventář vybavení, který klient po příjezdu do horských apartmánů předává na recepci a který slouží jako seznam případných položek k opravě pro ubytovací společnost. Formulář stížnosti může sloužit také jako písemný dokument pro případnou reklamaci služeb cestovní kanceláře.

Jak postupovat pokud si nespokojenost uvědomíš až po návratu

Pokud máš pocit nespokojenosti po návratu ze zájezdu, může se zdát, že na tom již nejde nic změnit. Dej nám ale prosím šanci případné nedorozumění nebo pochybení napravit před psaním negativní recenze. Rádi si přečteme Tvůj formulář spokojenosti a seznámíme se s Tvým návrhem řešení situace, případně navrhneme řešení, které Tvou celkovou spokojenost zvýší. Prosím pošli vyplněný formulář spokojenosti na email spokojenost@bigsnowjam.cz Formulář může sloužit také jako podnět k reklamaci.

Shrnutí

Vyplněný formulář spokojenosti: spokojenost.pdf pošli jako fotku nebo sken na spokojenost@bigsnowjam.cz Naskenovaný nebo vyfocený formulář s krátkým průvodním textem stížnosti pošli na výše uvedený email. V případě nejasností nás prosím kontaktuj.

Jak jsme vyřešili Tvou stížnost

Pokud si nám posal/a formulář spokojenosti se stížností, můžeš zde ostatním napsat jak jsme situaci řešili