Obchodní podmínky
Všeobecné obchodní podmínky jsou platné pro všechny zájezdy BigSnowJam GmbH a všechny související poskytované služby. Objednáním zájezdu přes online rozhraní klient akceptuje obchodní podmínky a to včetně storno podmínek. Na této straně jsou formulovány nejdůležitější podmínky, kterými se řídí poskytování služeb cestovní kanceláře a se kterými by se každý klient měl seznámit před objednáním zájezdu.
Vyplnění hlavního rezervačního formuláře je závazným projevem zájmu o služby CK. Má-li klient pouze nezávazný zájem o služby CK může kontaktovat cestovní kancelář a požadované kapacity nezávazně rezervovat telefonicky nebo emailem.
Výše stornopoplatků je závislá na datu, kdy zákazník doručí cestovní kanceláři písemné oznámení o zrušení zájezdu. Storno zájezdu lze pojistit. Na požádání sjednání tohoto pojištění můžeme pro klienta zprostředkovat.
Pojištění storno poplatků není povinné. Cestovní kancelář vyžaduje pouze aby měl klient v průběhu zájezdu uzavřené cestovní pojištění pro zimní sporty. Cestovní pojištění můžeme zprostředkovat, volba, kde a jaké pojištění uzavřít je samozřejmě svobodná volba klienta.
Povinnost klienta je zájezd uhradit v plné výši nejpozději 30 dnů před odjezdem. V případě prodlení úhrady zájezdu vyzve CK klienta mezi 30 a 25 dnem před odjezdem emailovou zprávou k doplatku. Nebude-li CK mít od klienta celou úhradu zájezdu ani 21 dnů před odjezdem, účast klienta na zájezdu bude stornována a uplatní se standardní storno poplatky dle těchto Obchodních podmínek. Jestliže klient objednává a platí zájezd méně než 21 dnů před odjezdem (tzv. last minute )je povinen uhradit zálohu ihned po rezervaci a doplatit zájezd v plné výši nejpozději do 24hod od uhrazení zálohy.
I přes vstřícnou cenovou politiku usiluje cestovní kancelář RideClub s.r.o. o vysokou kvalitu služeb. Cestou otevřené komunikace a rychlých odpovědí na dotazy formuje realistické očekávání klientů. K tomu patří také popis ubytovacích zařízení včetně fotografií, aktuální popis ski areálů (mapy, webkamery) a festivalových aktivit (IG stories, video reporty, fotky). Do některých resortů jezdíme více než deset sezón a stačí jeden telefonát, abychom odpověděli i ty nejdetailnější dotazy. Pokud už nastane situace, kterou nejde na místě dynamicky vyřešit, je k dispozici reklamační řízení. Nejvhodnější je sepsta reklamační protokol přímo na místě, tak aby popis vzniklé situace byl co nejautentičtější a co nejpřesnější. Reklamaci doporučujeme provést v písemné formě s datem a podpisem.
Lyžování není fotbal, ale v extrémních případech musí i cestovní kancelář vytáhnout červenou kartu. Cestovní kancelář má právo vyloučit zákazníka ze zájezdu, pokud svým chováním závažně narušuje průběh zájezdu (rušení nočního klidu, narušování průběhu přepravy, poškozování majetku, obtěžování osob, poškozování dobrého jména CK). Dále má CK právo vyloučit ze zájezdu osoby, které v průběhu zájezdu bez autorizace CK šíří propagační sdělení nebo nabízejí služby klientům. Distribuce neautorizovaných reklamních materiálů v autobusech je typickým příkladem jednání, které bude sankcionováno vyloučením ze zájezdu. Dalším příkladem jednání, která má CK právo sankcionovat vyloučením ze zájezdu je nerespektování pokynů průvodce CK a hrubé chování vůči personálu CK a spolupracujících firem. Zákazník vyloučený ze zájezdu nemá nárok na náhradu neposkytnutých služeb.
Kouření je povolené pouze po vystoupení z autobusu, například v průběhu přestávky. Kouření v autobusu je velice nebezpečné a ohrožuje na životě všechny cestující. Kouření v autobusu je vysloveně zakázáno a to i v prostorách WC. Kouření v autobuse bude sankcionováno finanční sankcí 1000 euro a okamžitým vyloučením z přepravy na nejbližší benzínové stanici. Pokuta za kouření v průběhu Pokud potřebuješ kouřit častěji než jednou za 4 hodiny v doporučujeme cestovat na zájezd vlastní dopravou.
Jsme trpěliví, každý se někdy opozdí. Nepatříme k tradičním cestovkám, kde paní průvodkyně střídavě klepe na čelo a na hodinky. V případě, že se zákazník opozdí, vždy se mu snažíme vyjít vstříc, aby mohl zájezd nastoupit. Nemůžeme ovšem čekat nekonečně dlouho. Po 15 minutách čekání autobus pokračuje v cestě. V případě, že bus už musel jet, snažíme se najít místo formou carsharingu v autech, které vyjíždí na zájezd o několik hodin později než autobus. Vždy se snažíme se zákazníkem navázat telefonní kontakt a najít optimální řešení vzniklé situace. Autobus může, po dohodě s průvodcem změnit trasu a vrátit se například pro klienta v situaci, kdy klient promešká odjezd autobusu z odpočívadla, soušasně ale může CK požadovat po klientovi úhradu takto vzniklých dodatečných nákladů na dopravu. Pro "comebacky" do 10km je stanoven limit spolúčasti klienta na takto vzniklých dopravních nákladech na 2000Kč (80€) na osobu.
Zakoupí-li si zákazník Big Snow Jam zájezd včetně dopravy, má nárok na bezplatnou přepravu zavazadel v omezeném množství a hmotnosti. Autobus bohužel není nafukovací a podobnost se vzducholodí je čistě náhodná. Nadlimitní zavazadla jsou zpoplatněna 30Kč/kg, nejméně však 350Kč/kus (15€/kus). V tabulce jsou zachyceny hmotnosti a typy zavazadel, jejichž přeprava je zahrnuta v ceně zájezdu. Jako nadlimitní jsou zpoplatněna také zavazadla přesahující rozměry 70x50x30cm.
*Příruční zavazadlo se neukládá do zavazadlového prostoru.
Naše festivalové zájezdy se jmenují Big Snow Jam, nikoli Big Smoke Jam. Big Snow Jam jsou zájezdy pro aktivní mladé lidi. Naši klienti mají vztah k zimní sportům a umí se bavit bez drog a omamných látek. V průběhu zájezdu je zakázáno přechovávat nebo užívat drogy a nelegální omamné látky. Porušení tohoto zákazu je důvodem pro okamžité vyloučení ze zájezdu. Cestovní kancelář má právo vyloučit z přepravy osoby v podnapilém stavu.
Ceny zájezdů jsou vždy uváděny za osobu. V základní kategorii standard se předpokládá, že všechna lůžka na apartmánů jsou obsazena. Nejsou-li všechny lůžka na partmánu obsazene může klientovi, nebo skupině klientl vzniknout povinnost uhradit volné lůžko. V praxi tato povinnost nejčastěji vznikne skupině klientů, která má lichý počet členů (3,5,7) a je ubytována v apartmánu, který má sudý počet lůžek. Naprostá většina apartmánů je šesti a osmilůžkových a pokud je obsazena neúplně, je potřeba volné lužko, nebo volná lůžka doplatit. Volné lůžko stojí 2600Kč (100€) na týden. Pokud si klient objednává nadstandardní ubytování Comfort4v6 nebo Comfort 6v8 jsou dvě volná lůžka již zahrnuta v ceně tohoto upgrade.
Za platnost svého cestovního dokladu odpovídá zákazník. V případě zadržení zákazníka na hranicích pokračuje zájezd dále a zákazníkovi nevzniká právo na náhradní plnění.
Naprostá většina residencí v destinacích zájezdů RideClub s.r.o. uvádí jako nejdřívější čas předání klíčů večer v 17 hodin v den příjezdu. Prakticky ovšem předání klíčů v 17 hodin teprve začíná a je proto lepší počítat s nástupem na apartmán na 18 hod. Klientům, kteří cestují vlastní dopravou mohou interval od 17:30 do 18:30 brát jako optimální čas pro příjezd do střediska pro příjezd do střediska. Příjezd po 20 hodině je vhodné oznámit sms delegátovi ve středisku, příjezd po 22hod je zpoplatněn late check-in poplatkem 10€ na osobu.
Cenová atraktivita zájezdů BigSnowJam je založená na efektivním využívání zdrojů a dopravních kapacit, díky tomu Ti můžeme nabídnout spoustu zábavy v Alpách za jednu z nejlepších cen v Česku i na Slovensku a to včetně dopravy. Pokud se ovšem kapacita autobusu nenaplní ani 21 dní před odjezdem má CK RideClub s.r.o. právo neorganizovat dopravu a refundovat zaplacenou cenu zájezdu klientům v plné výši. Současně se zájezd bude konat pro klienty, kteří jedou vlastní dopravou. Klienti, kteří měli jet organizovanou dopravou, jejíž kapacita se nenaplnila se budou moci rozhodnout zda na akci nepojedou a nechají si cenu zájezdu refundovat v plné výši anebo se akce budou účastnit vlastní dopravou a nechají si refundovat pouze část ceny za autobusovou dopravu. Agenda naplnění dopravních kapacit je komunikována emailem. Rezervací zájezdu bere klient možnost nenaplnění dopravních kapacit. Vzhledem k tomu, že se každého BigSnowJamu účastní v průměru 200 klientů, je možnost nenaplnění dopravních kapacit pouze u akcí na začátku a konci sezóny, jako jsou například Entrée nebo Climax.
Ubytovací společnosti se kterými CK spolupracuje vyžadují složení kauce na vybavení apartmánu, úklid a případné hrubé rušení nočního klidu. Úkolem CK je zajistit pro ubytovací společnost administrativu kaucí. CK vybírá od každého klienta kauci 2500Kč (100€) tak, že klienta vyzve k převedení kauce na depositní účet. V případě, že ubytovací společnost nevznese požadavek na zadržení kauce refunduje CK do 10 pracovních dnů od skončení pobytu na účet klienta. V případě, že ubytovatel vznese požadavek na zadržení kauce, přepošle CK klientovy dokument od ubytovatele (nejčastěji faktura za úklid apartmánu) a použije deposit k uhrazení nároku ubytovatele. Nelze-li prokázat jinak, předpokládá se rovný díl viny klientů na případném poškození vybavení, rušení nočního klidu nebo nedostatečném úklidu. Klient je povinen kauci uhradit na účet RideClub s.r.o. nejpozději 10 pracovních dnů před odjezdem na zájezd. Kauci je vždy nutné uhradit bankovním převodem. Pokud tak klient neučiní a kauci 2500Kč (100€) včas neuhradí, riskuje, že mu CK RideClub s.r.o. nevydá skipas, neboť kauce slouží také k zajištění poplatků za čipovou karty skipasu a za případnou ztrátu čipové karty skipasu.
Kauce za magnetikcou kartu skipasu se samostatně nevybírá, ale je součástí kauce 2500Kč (100€), kterou klient posílá na účet CK RideClub s.r.o. v souvislosti se zajištěním škod na ubytovacích kapacitách a v souvislosti se zajištěním ubytovacího řádu residence a dopravního řádu dopravce. Případné poškození anebo nevrácení skipasu klientem je tedy strženo z této kauce. Protože čipová karta skipasu má v různých střediscích různou cenu stanovuje RideClub s.r.o. v těchto obchodních podmínkách jednotnou sazbu za zrátu, poškození nebo nevrácení kartičky skipasu na konci pobytu. Sazba sankce za poškození nebo nevrácení kartičky skipasu je na altuální sezónu stanovena na 200Kč (8€).
Změny rezervací jsou možné a jsou zpoplatněny dle tabulky níže. Například změna jména klienta 30 dnů před odjezdem je zpolatněna administrativním poplatkem 500Kč (20€). Za změnu se považuje jakákoli změna rezervace, není podstatné jestli jde o změnu místa odjezdu nebo o změnu jména na cestovní smlouvě. Při každé změně se ověřuje identita žadatele o změnu tak, aby změnu neprovedl někdo jiný, než sám klient. Žádost o změnu v rezervaci je vždy potřebné poslat písemně a to přes kontaktní formulář na www.bigsnowjam.cz/kontakt. Žádosti odeslané emailem, vzhledem k technickým vlastnostem elektronické pošty, nemusí být doručeny a proto vřele doporučujeme použít k žádosti o změnu kontaktní formulář, který je databázovou technologií vždy uložen na server a tedy vždy doručen. Kontaktní formulář není závislý na funci nebo případné nefunkci některého z poštovních klientů, ať už na straně odesílatele, nebo na straně příjemce. Cestovní kancelář se vždy snaží vyhovět žádosti o změnu rezervace, je však limitována dostupností apartmánů a časem, který ji zbývá na zpracování změny. Změny v rezervacích méně než 48hodin před odjezdem nejsou možné.
V některých případech má CK právo udělit pokutu klientovi za nevhodné chování, které výrazně obtežuje ostatní. Konkrétně se jedná o zvracení v buse, které je sankcionováno pokutou 2500Kč (100€). Na Big Snow Jam nejede nikdo, komu je 15 let a kdo porvé bez rodičů zkouší, co s ním udělá sladkej Jégr s Fantou a rumem. Pokuta může být stržena z kauce, kterou u klient složí na účet CK. Z pokuty může být odškodněn spolucestující, kterého se žaludeční incident nejvíce dotkl. Všem klientům doporučujeme v autobuse konzumovat alkohol v rozumné míře, protože v nepříjemném ovzduší cesta ubíhá mnohem pomaleji. Rušení nočního klidu a to zejména nekolik hodin po 22h večer, může být pracovníky CK pokutováno a to bez ohledu na pokutu, kterou klient obdrží od ubytovatele nebo od policie. Pokuta za každý incident rušení nočního klidu je nejméně 50€ na osobu a může rovněž být stržena z kauce. Pokud chceš pořádat chodbovku na naší residenci nebo dělat afterparty na apartmánu ve 4 ráno prosím nejezdi! Uštříš tím nejen za pokutu, ale také si ušetříš negativní reakce na takové aktivity a v neposlední řadě náklady spojené s případným vyloučením ze zájezdu.
Cestovní kancelář RideClub s.r.o shromažďuje informace o svých klientech na základně oprávněného zájmu. Zejména proto, aby mohla plnit povinnosti cestovní kanceláře ve
vztahu k celním orgánům, spolupracujícím ubytovacím společnostem, poskytovatelům skipasů a dopravním společnostem. Cestovní kancelář poskytuje oprávěným osobám vždy pouze nezbytně nutné údaje,
pro to, aby splnila povinnost subjektu v mezinárodním cestovním ruchu.
Data klientů jsou zabezpečena po technické stránce formou 128-bit SSL šifrování, jak na serveru www.BigSnowJam.cz tak na serveru Drive.Google.com.
Již mnoho let před zavedením GDPR legislativy v EU ochraňovala a dále ochraňuje data svých klientů takto:
- Nikdy netiskne rodná čísla a čísla dokladů na seznam klientů, kterým disponuje průvodce
- Rodná čísla vyžaduje jen od těch klientů, kteří si objednávají cestovní pojištění
- Rodná čísla zjištuje pouze jako specifický symbol platby pojištění v elektronickém bankovnictví a nevystavuje tak klienta riziku, že bude mít v odeslaných emailech nebo ve svém nešifrovaném komunikačním zařízení své rodné číslo.
- Upravuje povinnost chránit firemní údaje a zejména údaje klientů formou smlouvy o ochraně firemních údajů s každým spolupracujícícm průvodcem.
- Neuchovává informace o klientech na pevném disku žádného zařízení, ale pouze na šifrovaném cloudovém úložišti Google Drive, které patří k nejbezpečnějším na světě.
- Nikdy neposkytuje informace klientů neoprávněným osobám, ať už právnickým nebo fyzickým.
- Plně respektuje zákony ČR a EU v oblasti ochrany osobních údajů a GDPR.
Rezervací zájezdu nebo odesláním kontaktního formuláře dává klient právo CK RideClub s.r.o. komunikovat s klientem po dobu nejméně dvou let od data rezervace zájezdu. Současně dává touto rezervací CK právo komunikovat s klientem před, po a v průběhu zájezdu tak, aby měl klient dostatek potřebných informací o organizaci zájezdu, o počasí na horách, o denních aktivitách a zajímavých akcích cestovní kanceláře. Mimo období před odjezdem na zájezd, v jeho průběhu a během dvou týdnů od návratu ze zájezdu má CK právo komunikovat s klientem pouze sporadicky to nejvýše jedenkrát za měsíc. Klient má možnost takovouto sporadickou komunikaci kdykoli ukončit formou kliknutí na odkaz v emailu nebo formou žádosti odeslané přes kontaktní formulář, kde má klient povinnost uvést jaké číslo nebo čísla telefonu a jaký email mají být z této sporadické komunikace vyloučeny. CK RideCkub s.r.o. komunikuje s klienty jen pokud:
- Je to potřebné z hlediska organizace zájezdu
- Odpovídá na dotaz klienta
- Zasílá klientovi přání k narozeninám, Vánocům a do Nového roku
- Informuje o zahájení nebo ukončení sezóny
- Zasílá dárkový poukaz nebo slevový šek (nejvýše dvakrát za rok)
Cestovní kancelář akceptuje celou řadu benefit programů. Standardně platba přes benefit program probíhá tak, že se klient normálně přihlásí přes webové rozhraní na www.bigsnowjam.cz/rezervace a do vzkazu napíše požadované fakturační údaje. Zálohu pro potvrzení závaznosti rezervace následně posílá klient obratem ze svého osobního účtu. Po proběhnutí účetní a platební agendy a připsání platby od Benefit plus nebo jiného poskytovatele firemních benefitů na účet, refunduje cestovní kancelář zálohu na osobní účet klienta. Vzhledem k vyší administrativní náročnosti agendy benefit programů klientům CK účtuje administrativní poplatek 500Kč (20€) na osobu. K úhradě zájezdu se vždy počítá částka, která je reálně připsaná na účet, tato částka se v některých případech může lišit od částky uvedené na papírových poukázkách nebo v online rozharaních některých benefit programů.
Podobně jako v Krkonoších, v Jeseníkách a v Tatrách, tak i v Alpách vybírá správa horských vesnic a městeček turistické poplatky.
Tyto poplatky se v destinacích zájezdů BigSnowJam pohybují od 1,2€ do 2€ na osobu a den a záleží na politice daného střediska
a také na standardu ubytování. Ve vyšších standardech bývá také vyšší denní sazba turistické, neboli pobytové taxy.
Na všech zájezdech BigSnowJam se turistické sazby vybírají a platí v hotovosti formou jednotné sazby na osobu a pobyt, která se vyhlašuje vždy na začátku
dané zimní sezóny.
Sazba pobytových tax pro aktuání zimní sezónu: 10€ na osobu a pobyt.
Jede-li klient autobusem není možné si na zájezd brát domácí zvířata. Pokud klient jede vlastní dopravou je to možné po nahlášení CK. Případný poplatek za domácí zvíře klient uhradí na recepci residence přímo v místě pobytu. CK nevybírá poplatky za domácí zvířata.
- Musím podepisovat cestovní smlouvu?
Český právní řád vyžaduje, aby dohoda mezi cestovní kanceláří a klientem měla písemnou formu, proto se ustálila praxe podepisovat cestovní smlouvu. - Mám obchod se snowboardy, můžu v autobsusu rozdávat letáky?
Ne. Neautorizovaná propagace obtěžuje klienty a je zakázána. Můžeme, ale společně vymyslet koncept, který bude zábavný pro klienty a zároveň přinese hodnotu vašemu obchodu, kontaktujte nás.
Chceš jet, ale potřebuješ ještě podrobnější informace, máš dotaz? Pošli nám Kontaktuj nás emailem nebo telefonicky nebo dotaz napiš přímo sem jako komentář.